Sortides de tutoria de 1r de BTX i 1r d’ESO (Octubre 2011)

Ja teniu disponible a la Galeria Multimèdia una Selecció de fotos de les sortides de tutoria de 1r de Batxillerat i de 1r dâ??ESO dâ??aquest mes dâ??octubre:

• Marxa de Collserola (5/10/2011) – 1r de batxillerat
  • Sortida per Montjuïc (19/10/2011) – 1r dâ??ESO

Marxa de Collserola

El passat dimecres 5 dâ??octubre tot lâ??alumnmat de 1r de batxillerat va participar en una marxa per Collserola. En grups, els alumnes escollien entre un itinerari de 13 km o un de 18 km. Ambdós recorreguts començaven al Baixador de Vallvidrera i acabaven a Sant Cugat, després de passar per la Font Groga, Sant Medir i el Pi de Can Xandri.

Lâ??activitat va anar molt bé, i pocs van ser els grups que es van equivocar, tot i que algun va haver de fer molt més quilòmetres dels previstos.

Sortida de tutoria de 1r dâ??ESO a Montjuïc

El passat dimecres 19 dâ??octubre lâ??alumnat de 1r dâ??ESO  va fer un recorregut per la muntanya de Montjuïc.

Després dâ??agafar el funicular vam passar pels jardins de Mossèn Cinto Verdaguer i els Jardins del Mirador. Qui va voler es va tirar pels tobogans gegants dels jardins abans dâ??arribar al castell on vam esmorzar i fer la descoberta dels diferents indrets del castell.

Un joc per parelles, on un era lâ??artista sense visió i lâ??altre era el comunicador del que veia, va donar peu a la creació dâ??autèntiques obres dâ??art de les vistes des del castell.

De tornada pel camí del mar ens vam aturar a fer el lliurament dels premis del concurs, abans dâ??emprendre el camí de tornada a lâ??institut.