Setmana de recollida de premis

NOVETAT (7/6/2011): Lâ??alumna  Neus Rosell Civit (BTX2A),  ha obtingut el 1r premi a la millor narració de secundària postobligatòria en els Jocs Florals Escolars  de Barcelona 2011. El lliurament dels premis sâ??ha realitzat al Saló de Cent de lâ??Ajuntament de Barcelona

Felicitats de nou a la guanyadora i encoratgem a la resta dâ??alumnes a seguir escrivint i participant.

===

18 de maig de 2011 a les 10 h. Acte de lliurament de premis dels XXII Jocs Florals Escolars de l’Eixample. A l’Auditori de Barcelona.

• Sâ??han presentat 6 alumnes del centre
  • (Ã?LTIMA HORA 19/5): Excel·lents resultats:

19 de maig de 2011, a les 6 de la tarda. Acte de lliurament dels premis de la Prova Cangur 2011 de la SCMper a alumnes d’Andorra i Catalunya. Al Paranimf de la Universitat de Barcelona.

• En Carles Checa de 3r dâ??ESO és un dels premiats i assistirà a lâ??acte amb la seva professora de matemàtiques Maria Salavert.

Sort i Felicitats al premiats!!