Selecció de fotos de diverses activitats al centre

Aquí teniu una selecció de fotos iâ??un vídeo sorpresaâ? de diverses activitats del centre.

• Participació de lâ??alumnat en activitats esportives a la ciutat de Barcelona: Cros del Parc de la Ciutadella, Cursa dâ??orientació del Fòrum i Cros de Nou Barris.
  • Activitats de Sant Jordi 2010: Teatre de 1r cicle dâ??ESO, ball de bastons, acte dels jocs florals (actuacions i lliurament de premis) i una sorpresa que ens van preparar lâ??alumnat de 4t dâ??ESO (un magnífic Flashmob. No us podeu perdre el vídeo!!)