Premis obtinguts pels nostres alumnes

Ens alegrem de poder felicitar als nostres alumnes que han obtingut aquests premis:

• Guillem Martí Devesa de 4t dâ??ESO A ha aconseguit el PREMI SAMBORI Ã?MNIUM 2010 de narrativa escolar en català.
  • Inés Losada Pequeño de 1r de batxillerat C ha obtengut el 1r premi  per la seva obra “VIURE” dins l’apartat de videoart “MINUT JOVE”  pertanyent a la VIII Mostra de Comunicació Escolar Blanquerna-PlayRec, que organitza la Facultat de Ciències de la Comunicació Blanquerna-Ramon Llull.

Aquesta obra de videoart intenta reflectir una sèrie de pensaments i sentiments mitjançant paraules i imatges: el pas del temps i els sentiments canviants que tenim les persones sobre les nostres pròpies vivències, el perquè de les coses que fem, del sentit de la vida, perquè sempre tornem al passat, qui som i on estem, són alguns dels temes que es presenten en aquesta narració audiovisual.