Quatre alumnes del centre han obtingut diferents premis pels seus treballs de recerca de Batxillerat

La Universitat Autònoma de Barcelona convoca el VII Premi Argó a treballs de recerca de batxillerat i a projectes de cicles formatius de grau superior, amb la finalitat de reconèixer lâ??esforç dels estudiants i dâ??incrementar els vincles amb els centres dâ??ensenyament secundari.

Les alumnes amb premi ARGÃ? han estat:

• Laia Casanellas Blanquer i Maria Espín Martí: â??L’art d’Escherâ?, INS Jaume Balmes, Barcelona, tutoritzat per Carmen Cervantes (Departament de Matemàtiques). Segon premi a treballs de lâ??àmbit artístic.
  • Maria Almira Casellas: â??Estudi d’una successió primària a l’ecosistema maríâ?, INS Jaume Balmes, Barcelona, tutoritzat per Montserrat Freixas (Seminari de Biologia i Geologia). Menció honorífica a trebals de lâ??àmbit científic/sanitari.

L´alumne Pau Jané Pallí  va treure el 9 dâ??abril el 3r premi del Concurs Preuniversitari de treballs de recerca organitzat per la Universitat Internacional de Catalunya (UIC). Títol del treball : “L´olfacte i la seva avaluació mitjançant un test d´olfactometria propi”, tutoritzat per Montserrat Freixas (Seminari de Biologia i Geologia)

Moltes felicitats!!