Premis a la 4a mostra de Recerca Jove de Barcelona

El dissabte 16 de juny, en el marc de la Festa de la Ciència organitzada per lâ??Institut de Cultura de Barcelona que va tenir lloc al parc de la Ciutadella durant el cap de setmana, es va celebrar la 4a Mostra de Recerca Jove de Barcelona i es van lliurar els premis als 12 treballs de recerca guanyadors.

En Marc Ferrer alumne de 2n Batxillerat del centre  ha estat un dels dos guanyadors de la 4a mostra i gaudirà dâ??unes Vacances Científiques que organitza la Communauté des Villes Ariane (CVA) a Lampoldshausen (Alemanya), del 30 de juny al 8 de juliol de 2012.

En Marc Alabart que també va arribar a la final va obtenir com a premi una jornada de navegació pel litoral de la costa nord de Barcelona, el dia 26 de juny, a bord del Far Barcelona, una goleta de dos pals que va ser construïda lâ??any 1874 a Noruega.

Lâ??organització també va premiar la tutorització dels treballs de recerca, reconeixent així la tasca dels tutors i les tutores dels treballs seleccionats, amb una jornada de navegació.

Anteriorment (el 16/3) ja havien informat que en la III Mostra de  Recerca de lâ??Eixample 2012 dos treballs del centre havien estat entre els 3 finalistes:

• La física aplicada al rem: Estudi de la ciavoga. Autor: Marc Ferrer Betorz. Tutora: Teresa Canalias. Institut Jaume Balmes
  • Lâ??escola els anys seixanta i setanta. Escoles progressistes catalanes: Escola Mireia. Autor: Marc Alabart Barba. Tutor: Ricard Serrano. Institut Jaume Balmes

Felicitats a tots els premiats i a la seva tutora i tutor per la feina ben feta!!!.