Preinscripció i matriculació 2013-2014.

Matriculació de lâ??alumnat pel curs escolar 2013-2014:

Dates i carpetes  amb la documentació per a la matriculació per a la matriculació:

Altres informacions:

• Dimecres 19 de juny a les 19h reunió per explicar, a les famílies del nou alumnat, el sistema de venda i reutilització de llibres (ecoBooks) amb lâ??empresa IDDINK.

Xerrada dâ??orientació pel nostre alumnat de 1r de Batxillerat

Xerrades dâ??orientació pel nostre alumnat de 3r i 4t dâ??ESO i les seves famílies.

• 24 d’abril 19,30h: reunió amb les famílies de lâ??alumnat actual de 4t dâ??ESO.â??Sortides posteriors a lâ??ESO, els diferents itineraris formatius i lâ??organització del Batxillerat al centreâ?.  [Material de la sessió] — [Itineraris BTX1-Diürn]

Matriculació de lâ??alumnat pel curs escolar 2013-2014:

ALUMNAT DE 1r Dâ??ESO: Cal matricular-se del 10 al 14 de juny.

• Aquí teniu la carpeta de matriculació
    amb tota la informació i documents que cal omplir i portar (fulls de
    dades, pagaments a efectuar, llistat de llibres, autoritzacions, etc.).
    Qui prefereixi recollir la documentació al centre ho podrà fer a partir del divendres 7 de juny a consergeria.

A continuació trobareu les carpetes amb la documentació per a la matriculació per a la resta de cursos:

• 2n dâ??ESO (lâ??alumnat que a juny ja passi de curs ha de matricular-se el 25 o 26 de juny, la resta el 5 de setembre de 9h a 13h)
  • 3r i 4t dâ??ESO (lâ??alumnat que a juny ja passi de curs ha de matricular-se el 25 o 26 de juny, la resta el 5 de setembre de 9h a 13h)
  • Batxillerat Diürn i Nocturn [ BTX1-NocturnBTX2-Nocturn] (lâ??alumnat del centre que a juny ja passi de curs ha de matricular-se el 27 o 28 de juny, la resta el 5 de setembre de 9h a 13h) .
  • Matrícula de l’alumnat nou al centre, de Batxillerat Diürn i Nocturn [ BTX1-NocturnBTX2-Nocturn], de l’1 al 9 de juliol de 9h a 13h.
  • Matrícula de l’alumnat de Formació Professional [DISPONIBLES PROPERAMENT], de l’1 al 9 de juliol de 9h a 13h.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *