Noves seleccions de fotos

Ja teniu disponible a la Galeria Multimèdia una selecció de fotos de les últimes sortides i activitats d’aquests mes de desembre:

ACROSPORT

Ja podeu veure tot un seguit de figures dâ??acrosport que han fet els alumnes de 4t dâ??ESO a les classes dâ??educació física.

Esquiada de batxillerat

El passat divendres 13 de desembre es va realitzar lâ??esquiada de batxillerat. Un total de 60 alumnes de 1r de batxillerat van gaudir dâ??un fantàstic dia dâ??esquí a La Molina. Les condicions de la neu, el sol esplèndid i els companys i companyes van fer que lâ??esquiada fos fantàstica. Aquí teniu algunes fotos.

Cros de Sants

La segona cursa de la temporada de la Challenge de Cros Escolar del Consell ja és història !! El passat diumenge, 15 de desembre, el Parc de lâ??Espanya Industrial va acollir, un any més aquesta competició. Un total de 720 atletes de diferents edats, des de 4 fins a 17 anys, hi van participar, repetint registres dâ??inscripció i participació semblants als dâ??anys anteriors.
Les característiques del circuit, regirat però eminentment pla, van facilitar que en diferents curses, els guanyadors no es decidissin fins als darrers metres.
31 alumnes de lâ??institut hi van prendre part, assolint fins a 11 medalles.
El proper cros serà el proper diumenge 19 de gener al Parc de la Maternitat de Les Corts.