Matriculació curs 2012-2013

Matriculació de lâ??alumnat pel curs escolar 2012-2013:

Exàmens i matrícula de setembre de 2012

Aquí teniu el calendari dels exàmens de setembre (4 i 5) dâ??ESO i Batxillerat. Qui sâ??hagi de presentar a aquest exàmens ha de recollir el butlletí de notes el 6 de setembre i matricular-se el 7

Aquí teniu les carpetes amb la documentació per a la matriculació.

Qui prefereixi recollir la documentació al centre ho pot fer a consergeria.

Lâ??alumnat de 4t dâ??ESO i Batxillerat-diürn haurà de revisar, prèviament a fer la matrícula, al taulell dâ??anuncis del centre que les assignatures que ha demanat (específiques de 4t dâ??ESO o Matèries de BTX) han estat validades pel Cap dâ??Estudis.

Tot lâ??alumnat de Batxillerat-Nocturn haurà de revisar, abans de la matricula, el seu itinerari amb el Cap dâ??Estudis de Nocturn .

Altres novetats

Novetat del 4/7: Aquí teniu un document amb uns quadres resum de la simultaneïtat dels estudis de música o dansa amb lâ??ESO i el batxillerat.

Novetat del 20/6 15h:: El Consorci dâ??Educació de Barcelona ens ha avançat que sâ??autoritzarà la nostra petició per  poder fer jornada intensiva a lâ??ESO pel curs 2012-2013

Lâ??horari marc definitiu que ha aprovat el Consell escolar, per a tot el diürn, és de 8h a 14,30h amb un esbarjo de 30 minuts (de 11h a 11,30h).

Confirmació oficial del 18/5/2012: lâ??Institut Jaume Balmes també ofereix pel curs 2012-2013 el currículum mixt batxillerat â?? baccalauréat (batxibac).

Les persones interessades en el batxibac hauran de comunicar-lo en el moment de fer la preinscripció i contactarem personalment amb elles per concretar el seu itinerari. Reunió el dimecres 4 de juliol a les 18h

• Els altres itineraris dels Batxillerat del centre per al 2012-2013 són:   BTX1-Diürn,         BTX2-Diürn,    BTX1-Nocturn    i       BTX2-NocturnCal lliurar-los omplerts amb la preinscripció.

• Tota la informació oficial del departament sobre tot el provés de preinscripció i matriculació pel curs 2012-2013: