Matriculació 2014-2015

Matriculació de lâ??alumnat pel curs escolar 2014-2015:

ALUMNAT DE 1r Dâ??ESO: Cal matricular-se del 10 al 13 de juny.

• AQUÍ TINDREU LA CARPETA DE MATRICULACIÃ?
    amb tota la informació i documents que cal omplir i portar (fulls de
    dades, pagaments a efectuar, llistat de llibres, autoritzacions, etc.).
    Qui prefereixi recollir la documentació al centre ho podrà fer a partir del divendres 7 de juny a consergeria.
  • ????????????Dimecres 19 de juny a les 19h reunió per explicar, a les famílies del nou alumnat, el sistema de venda i reutilització de llibres (ecoBooks) amb lâ??empresa IDDINK.

A continuació trobareu les carpetes amb la documentació per a la matriculació per a la resta de cursos:

• 2n dâ??ESO (lâ??alumnat que a juny ja passi de curs ha de matricular-se del 23 al 26 de juny, la resta el 4 de setembre de 9h a 13h)
  • 3r i 4t dâ??ESO (lâ??alumnat que a juny ja passi de curs ha de matricular-se del 23 al 26 de juny, la resta el 4 de setembre de 9h a 13h)
  • Batxillerat Diürn i Nocturn [ BTX1-Nocturn – BTX2-Nocturn] (lâ??alumnat del centre que a juny ja passi de curs ha de matricular-se el 27 o 30 de juny, la resta el 4 de setembre de 9h a 13h) .
  • Matrícula de l’alumnat nou al centre, de Batxillerat Diürn i Nocturn [ BTX1-Nocturn – BTX2-Nocturn], de l’1 al 9 de juliol de 9h a 13h.
  • Matrícula de l’alumnat de Formació Professional, de l’1 al 9 de juliol de 9h a 13h.
    • 1r FPGM Sistemes microinformàtics i xarxes
    • FPGS ASIX Administració de sistemes informàtics en xarxa
    • FPGS DAW Desenvolupament d’aplicacions Web

Altres informacions:

• Si
    voleu accedir al material de les nostres portes obertes o als de les
    sessions d’orientació que hem  fet al nostres alumnat, amplieu aquesta
    notícia.

Portes Obertes

calendari portes obertes 2014

Dissabte 8 de març de 2014 ===> ESO [MATERIAL DE LA SESSIÃ?]  [Web Preinscripció i Matriculació

Dissabte 22 de març de 2014 ===> Batxillerat i FP [MATERIAL DE LA SESSIÃ?: Batxillerat  — Formació Professional] [Itineraris BTX del centre BTX1-Diürn === BTX2-Diürn ===BTX1-Nocturn === BTX2-Nocturn] [Web Preinscripció i Matriculació]

Xerrades d’orientació pel nostre alumnat i famílies (2014)

Xerrada "Cicles formatius, sortides professional i itineraris" per alumnat de Batxillerat

• 11 de març 13,30h. Xerrada "Cicles formatius, sortides professional i itineraris" per alumnat de BTX interessat. La xerrada de la Lourdes Tamayo tècnica en orientació del Pla Jove del Consorci d’Educació de Barcelona. Aquí teniu  les presentacions que va utilitzar en la xerrada:

Xerrada dâ??orientació pel nostre alumnat de 1r de Batxillerat

Xerrades dâ??orientació pel nostre alumnat de 3r i 4t dâ??ESO i les seves famílies.

•  19 de març 10h: alumnat actual de 4t dâ??ESO. "Sortides professionalitzadores". [Material de la sessió]
  • 25 de març 19,30h: reunió amb les famílies de lâ??alumnat actual de 4t dâ??ESO.â??Sortides posteriors a lâ??ESO, els diferents itineraris formatius i lâ??organització del Batxillerat al centreâ?.  [Material de la sessió] — [Itineraris BTX1-Diürn]
  • 26 de març  10h: alumnat actual de 4t dâ??ESO.â??Sortides posteriors a lâ??ESO, els diferents itineraris formatius i lâ??organització del Batxillerat al centreâ?. [Material de la sessió] — [Itineraris BTX1-Diürn

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *