Jornades de portes obertes 2012, preinscripció i matriculació

Atenció!!: El Departament ha canviat el 4/5/12 les dates del procés de preinscripció i matrícula.

CONSULTEU LES NOVES DATES (aquí sota ja estan actualitzades)

Dissabte 5 de maig de 2012 ===> Batxillerat i FP [material de la sessió: Batxillerat  — Formació Professional] [preinscripció BTX i FP-GM del 21 de maig a lâ??1 de juny  i  FP-GS del 29 de maig al 8 de juny] [Web Preinscripció i Matriculació]

Dissabte 25 de febrer de 2012 ===> ESO [material de la sessió] [Web Preinscripció i Matriculació] [Calendari de tot el procés]

• De 11.00 a 14.00 visita de les instal·lacions del centre
  • A les 11.30 reunió informativa

calendari portes obertes 2012

Dissabte 25 de febrer de 2012 ===> ESO [material de la sessió] [preinscripció del 19 al 30 de març]

Els alumnes que cursen o opten per cursar els ensenyaments professionals de música o de dansa tenen prioritat per accedir a les places dâ??ESO.
Aquest alumnat haurà d’omplir aquest formulari abans del divendres 23/3 i en el moment de la preinscripció haurà de lliurar aquesta documentació addicional:

1. Declaració de que opta per simultaneijar l’ESO i els estudis profressional de música o dansa.
  2. Certificat d’una escola autoritzada que indiqui: a) Des de quan s’està fent música o dansa i b) Curs que fa actualment i nombre d’hores de dedicació setmanal.

Dissabte 5 de maig de 2012 ===> Batxillerat i FP [material de la sessió]

• De 11.00 a 14.00 visita de les instal·lacions del centre
  • A les 11.30 reunió informativa

calendari portes obertes 2012

calendari portes obertes 2012 - Estudis

Nota del Departament dâ??Ensenyament del 21/2/2012 sobre la preinscripció per al curs 2012-2013: El període de presentació de sol·licituds començarà durant la segona quinzena del mes de març i es preveu aquest calendari:

• Del 19 al 30 de març: segon cicle d’educació infantil, educació primària, centres integrats i educació secundària obligatòria.
  • Del 14 al 25 de maig: per al batxillerat i els cicles formatius de grau mitjà de formació professional i d’arts plàstiques i disseny.
  • Del 28 de maig al 8 de juny, per als cicles formatius de grau superior de formació professional i d’arts plàstiques i disseny.

Nota del Departament dâ??Ensenyament del 26/1/2012 sobre la preinscripció per al curs 2012-2013: El període de presentació de sol·licituds començarà durant la segona quinzena del mes de març.