Ã?xit dels nostres orientadors i orientadors en el Campionat de Barcelona de Curses dâ??orientació i en el Campionat de Catalunya escolar de Vic.

Dissabte 29 de març es va acabar la Copa Barcelona amb la cursa realitzada al Parc Güell. A lâ??acabar es van donar els premis als 3 primers classificats de cada categoria. Volem destacar els resultats obtinguts dels nostres orientadors ocupant 13 dels 18 podis possibles després de les 6 curses realitzades al llarg de tot el curs:

• 1a posició per Omar Ould a la categoria cadet masculí, Mercè Estiarte a cadet femení, Josep Cabré a juvenil masculí i Andrea Albert a juvenil femení.
  • 2a posició per Bruno Gil a infantil masculí, Naia Terra a infantil femení, Marcel Valls a cadet masculí, Helena Ubach a cadet femení, Gerard Torres a juvenil masculí i Elena Carnero a juvenil femení.
  • 3a posició per Elsa Blanco a infantil femení, Max Font a juvenil masculí i Caterina Gilli a juvenil femení.

De la mateixa manera grans resultats dels nostres orientadors en el Campionat de Catalunya escolar realitzat el passat dissabte 5 dâ??abril a Vic amb la realització de 2 curses;  una de mitja distància pel matí i una altra sprint per la tarda.

• 1a posició per Laura Trunas a cadet femení federat, Helena Ubach a cadet femení, Marcel Izcara a cadet masculí, Andrea Albert a juvenil femení i Teo Gil a juvenil masculí.
  • 2a posició per Maria Panadés a infantil femení, Joanna Chichelnitzky a cadet femení i Elena Carnero a juvenil femení
  • 3a posició per Marcel Valls a cadet masculí

Felicitats a tots i totes i us animem a continuar buscant fites el curs vinent, i pels que encara no heu provat aquest esport us animem a fer-ho. Ara aneu en compte, ja que hi podeu quedar enganxats!

Aquí teniu els resultats finals de les 2 competicions (Circuit Barcelona Orientació i Campionat de Catalunya Escolar) i una selecció de fotos: