Festa de Nadal 2006 (actuacions i pastissos solidaris)

Un any més, lâ??últim dia del primer trimestre, vam fer la Festa de Nadal. Tota mena dâ??actuacions es van anar succeint al llarg del matí.

Pels de 1r i 2n dâ??ESO amic invisible, obra de teatre de lâ??alumnat de 2n dâ??ESO (El Conte de Nadal de Charles Dickens), lectura de poemes de Nadal, actuacions musicals i per sobre de tot lâ??actuació de lâ??orquestra del Balmes que va delectar a tot el públic amb la seva actuació.

A lâ??hora del pati, una vegada més, es van fer els pastissos solidaris, aquest any amb rècord de pastissos i de diners recollits. Lâ??alumnat de 1r i 2n va fer més de 50 pastissos i es van aconseguir vendre més de 600 trossos de pastís, el que vol dir que es van recollir exactament 334â??50â?¬. Aquests diners es donaran a la Fundació Arrels que treballa amb la gent sense sostre. Durant el matí vam rebre la visita dels nostres amics dâ??Arrels i van fer un reportatge que podeu visitar a la seva pàgina web (http://www.arrelsfundacio.org o directament a http://www.arrelsfundacio.org/ca/noticies/363-pastissosjaumebalmes).

I al final amb una sala dâ??actes abarrotada de públic va tornar a haver-hi lâ??actuació de lâ??orquestra del Balmes, ara per lâ??alumnat de 3r i 4t dâ??ESO i de batxillerat que no es van voler perdre aquesta festa. A continuació sâ??alternaren les actuacions musicals de tota mena amb petites representacions i recitacions de poemes.

Cansats després dâ??un matí intens i dâ??un llarg trimestre, però amb lâ??alegria de que tot va rutllar dâ??allò més bé, vam cloure la Festa a tres quarts de 3 i ens vam desitjar tots unes molt bones festes i… fins lâ??any que ve!!!

Aquí teniu un recull de les millors fotos de la Festa de Nadal 2009

I dels pastissos solidaris