Dues col·lecions més de fotos a la Galeria Multimèdia

Ja teniu disponible a la Galeria Multimèdia una selecció de fotos de:

• El 2n Cros de la temporada: Set medalles al Cros del Parc de lâ??Espanya Industrial.Podeu animar-vos a participar al proper cros de Les Corts (22/1/12).
  • Lâ??alumnat de 4t dâ??ESO de sortida al CEM Joan Miró: â??De marxa fent esportâ?.

Activitat conjunta del departament dâ??educació físic i de tutoria que sâ??ha fet aquests darrers dies al poliesportiu municipal Joan Miró. Ã?s una sortida subvencionada per lâ??Ajuntament de Barcelona, lâ??Agència de Salut Pública de Barcelona i lâ??Institut Barcelona Esports.

Lâ??objectiu era descobrir i practicar exercici físic en una instal·lació municipal i, per aquells a qui agradi i tinguin interès, oferir la possibilitat de participar en un programa extraescolar dâ??exercici física partir del 2n trimestre.