Cursos d’anglès per a estudiants d’ESO (3r i 4t) i de batxillerat

El centre ha signat un conveni de col·laboració amb l’Escola d’Idiomes Moderns de la Universitat de Barcelona us informem dels cursos adreçats adreçats als alumnes del segon cicle d’ESO (3r i 4t) i de batxillerat amb la finalitat de preparar el seu nivell d’anglès abans d’accedir als estudis universitaris.

Volem reforçar la informació existent al vestíbul del centre amb aquest correu. Si esteu interessats heu de contactar urgentment amb l’EIM per poder fer les proves de nivell.

Cursos d’anglès per a estudiants d’ESO (3r i 4t) i de batxillerat.

La secció dâ??Anglès de lâ??EIM organitza 2 cursos adreçats als alumnes del segon cicle d’ESO (3r i 4t) i de batxillerat amb la finalitat de preparar el seu nivell d’anglès abans d’accedir als estudis universitaris.
El cursos són en modalitat presencial, a la seu de l’Escola d’Idiomes Moderns (Gran Via, 582)

En ser centre col·laborador podeu accedir amb la tarifa reduïda als cursos d’idiomes. En aquest sentit s’ofereixen cursos de nivell intermedi i de nivell intermedi-alt. Cada nivell es divideix en 3 mòduls de 40 hores cadascun, que es desenvolupa segons els calendari escolar: octubre-desembre, gener-març i abril-juny. L’acreditació del nivell s’assoleix en superar el darrer mòdul. Tots els cursos i proves de nivells corresponen al Marc europeu comú de referència per a les llengües del Consell d’Europa (MERC).