Conferència de Josep Mª Terricabras

El proper dimecres 13 dâ??octubre a les 13h. es fa una conferència,  per lâ??alumnat de 2n de Batxillerat,  a càrrec de Josep Mª Terricabras en ocasió del bicentenari de Jaume Balmes.

Terricabras parla de Jaume Balmes.

En motiu del bicentenari del naixement de Jaume Balmes, filòsof que dóna nom al nostre Institut, el conegut catedràtic de la Universitat de Girona Josep M. Terricabras ens va oferir el passat dimecres 13 dâ??Octubre una agradable conferència. La xerrada, destinada als alumnes de 2n de Batxillerat, es va centrar en la figura de Balmes, en el context històric en què va viure, així com en el seu pensament, basat en els principis de certesa, veritat i sentit comú. Finalment, Terricabras va convidar-nos a reflexionar sobre la importància de saber raonar per un mateix.