Campanya Banc dâ??aliments 2009

Una vegada més el nostre institut participa a la campanya de les escoles del Banc dâ??aliments. Lâ??alumnat de 4t dâ??ESO del nostre centre va rebre una xerrada informativa i de sensibilització, i 20 voluntaris de 4t, al llarg dâ??aquesta setmana, han passat per totes les tutories de lâ??institut per poder explicar als seus companys i companyes aquesta realitat i a la vegada poder sensibilitzar-los, per tal de que la setmana vinent, quan fem la recollida de llegum sec, tinguem el màxim dâ??aliments possibles per a la gent més necessitada de la nostra ciutat de Barcelona.

Gràcies Claudia B, Patricia, Cora, Paula, Karla, Bruno, Marc, Octavi, Claudia G, Clara, Camila, Natàlia, Maria, Ester, Denisse, Selene, Aurora, Helena, Judit, Nora i Mayte, per dedicar part del vostre temps a aquesta activitat tan lloable.

I a tota la comunitat educativa us animem a portar durant la setmana del 19 al 23 dâ??octubre llegum sec (cigrons, mongetes i llenties).

Si voleu més informació de la campanya mireu aquesta presentació.

I més fotos..