Calendari de les activitats del centre de desembre de 2013

Avui hem enviat un correu electrònic a les famílies amb el Calendari de les activitats del centre de desembre, incloses les activitats que formen part del Pla d’Acció Tutorial (PAT) i altres informacions i recordatoris importants.

Si no us ha arribar i voleu que us incorporem als destinataris
d’aquestes trameses periòdiques cal que envieu un correu al centre
a801311@xtec.cat indicant el Nom i Cognom de l’alumne, grup classe i el
vostre correu electrònic i manifestant que voleu rebre les informacions
per correu electrònic.

Benvolgudes famílies,

1) Calendari de les activitats del centre

Des de finals d’octubre estem utilitzant el Calendari del Google per fer públic el Calendari de les activitats del centre.

Les millores són moltes. Per exemple:

  • la publicació i actualitzacions són instantànies. Així doncs no cal reenviar-les.
  • sempre que es té connexió web està disponible i s’hi pot accedir amb diversos  perifèrics (ordinadors, tauletes, telèfons, etc).
  • es pot visualitzar en diversos formats: dia, setmana, mes, agenda, etc.
  • el tenim publicat a mida reduïda en un bloc a l’esquerra de la portada de la IntraWeb http://agora.xtec.cat/ies-jaumebalmes/intranet i també podeu visualitzar-lo en format gran (al bloc Altres Servei Web de l’Institut teniu l’enllaç corresponent).
  • els usuaris dels calendaris del Google es poden passar al seu calendari les anotacions que vulguin.

2) Activitats que formen part del Pla d’Acció Tutorial (PAT) per aquest mes de desembre.

Us les adjuntem.

Remarquem el calendari dels dies de repartiment dels butlletins de notes de la 1a avaluació d’ESO i BTX diürn:

  • Dimarts 3/12: 2n de BTX
  • Dilluns 9/12: 1r de BTX: 
  • Dimarts 10/12: 3r d’ESO
  • Dimecres 11/12: 1r, 2n i 4t d’ESO,

3) Campanyes solidàries Nadal 2013
Com segurament ja us hauran explicat els vostres fills i filles us volem recordar que un any més el centre participa en una recollida solidària organitzada per l’alumnat de 4t d’ESO:.

  • Campanya de recollida per al Banc dâ??Aliments (arròs, pasta i llegum sec). 

La recollida es fa des del dilluns dia 2 fins el divendres 13/12 de 7,45h a 8h. Lâ??alumnat voluntari de 4t és el responsable de la recollida i ha passat per tots els grups del centre a presentar la campanya.

  • Campanya de Pastissos Solidaris
    organitzada per l’alumnat de 2n d’ESO, on tots els alumnes que vulguin
    faran pastissos pel darrer dia de classe (el 20 de desembre), els
    vendrem a 0.50â?¬ i portarem els diners recollits a la Fundació Arrels que
    treballa amb la gent sense sostre.
  • Campanya 1origami- 1euro.
    Avui divendres 29 de novembre hem portat a la Mútua General de
    Catalunya els 110 origamis que han fet els nostres alumnes i que
    equivalen a 110â?¬ per a la marató de TV3 que enguany es dedica a les
    malalties neuro-degeneratives.

4) Activitats del 20 de desembre

– El proper
20 de desembre, hem
programat un seguit dâ??activitats per a acomiadar el trimestre que
inclouen actuacions musicals, lectura de poemes, lliurament de premis,

A lâ??hora dâ??esmorzar, com altres anys,
hi haurà la venda de pastissos solidaris (0,5 â?¬/porció). Agrairem
la
participació del vostre fill/a en la realització dâ??algun pastís per fer
d’aquesta activitat un acte de solidaritat envers els més necessitats.
També us demanem que aquest dia ningú porti esmorzar i compri pastissos.
De la mateixa manera que el curs passat tots els diners que es recullin
els donarem a la Fundació Arrels, una
ONG que treballa amb la gent sense sostre.

A la IntraWeb tindreu l’horari de les activitats del 20/12/2013  i una descripció de l’activitat de Pastissos solidaris

Totes les activitats del divendres 20/12 finalitzaran al migdia i la sortida de
lâ??alumnat està prevista de la següent manera:

  • 12h: Sortida de l’alumnat de 3r i 4t dâ??ESO i de Batxillerat
  • 13.30h: Sortida de l’alumnat de 1r i 2n dâ??ESO 

3) Carnets escolars

Ja estan repartits els carnets escolars de l’alumnat que els permetrà demanar material de la biblioteca en préstec i
que els identifica com a alumnes del centre. A més del curs i grup al qual
pertanyen hi apareix si cursa estudis
de música o dansa i si fa assignatures soltes
; aquesta informació permetrà
al professorat de guàrdia atendre amb més agilitat a lâ??alumnat que convalida
alguna assignatura i controlar els fluxos dâ??entrades i sortides del centre. Ã?s, per tant, molt important que el portin
sempre a sobre.

4) La comunicació centre-famílies

Ã?s bàsica per tal dâ??aconseguir una millor formació de lâ??alumnat i una millor convivència:

  • El correu electrònic és el
    mitjà bàsic de comunicació i sabeu que tant a través del web del centre com a través
    del web de seguiment de faltes i retards podeu enviar correus
    electrònics que rebrem, de moment lâ??equip directiu, i
    que volem acabi rebent el professorat.
  • A l’IntraWeb del centre (http://agora.xtec.cat/ies-jaumebalmes/intranet) podeu trobar informació constant i
    actualitzada de:

o DOCUMENTS
PÃ?BLICS
| DOCUMENTS DEL CENTRE; PEC i ALTRES DOCUMENTS
: Hi trobareu els Equips Docents del curs, Projecte educatiu de
centre, el PAT (Pla d’Acció Tutorial), Projecte cultural, el NOFC (Normes dâ??organització i
funcionament de centre) revisat i aprovat pel C.Escolar el curs passat,
els criteris d’avaluació d’ESO i Batxillerat d’aquest curs, resultats de les avaluacions externes.

o A DOCUMENTS PÃ?BLICS: hi trobareu el calendari amb totes les
activitats
que es fan al centre, diferenciant les que depenen dels diferents
departaments i seminaris, les que ajuden a desenvolupar el PAT, les
organitzades pel centre, les reunions informatives, Informació sobre
conferències, diferents campanyes solidàries, etc….

o A la GALERIA MULTIMÃ?DIA: podeu trobar una selecció de fotos de les
diferents activitats
i sortides que es van realitzant al llarg del curs. i també algun vídeo al nostre CANAL YOUTUBE

o Recordeu que és important fer el SEGUIMENT DE LES FALTES D’ASSISTÃ?NCIA: a través de

http://ies-jaumebalmes.xtec.cat/families

Hi heu d’entrar amb el codi i contrasenya que el
vostre fill/a fa servir per a connectar-se als diferents serveis web del centre

(IntraWeb, Moodle, ordinadors del centre, etc). A l’inici de curs cada
alumne/a rep aquesta informació en una etiqueta postal. L’alumne/a us
l’ha de
facilitar i en cas de pèrdua o oblit l’ha de tornar a demanar al tutor/a
del
seu grup classe.

Encara que l’actualització de
la informació de faltes es fa diàriament de forma automàtica, la freqüència amb
la qual el professorat  la introdueix és de dues vegades a la setmana. La
informació que trobareu doncs, fa referència a la setmana anterior.

Les justificacions les fa el tutor/a una vegada rebuts els justificants de
l’alumnat
.


Aprofitem per desitjar-vos unes bones
festes i un millor 2014!!!

Lâ??equip directiu

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>