Alumnat de 4t d’ESO de “Marxa fent esport”

Lâ??alumnat de 4t dâ??ESO ha participat al programa De marxa fent esport que sâ??ha realitzat al Poliesportiu Municipal Joan Miró i coordinat pel departament dâ??educació física de lâ??institut.
Al llarg de tot el matí els alumnes feien tots tipus dâ??activitats esportives (Bodycombat, Fitbike, Fitball, Bodypump, Step, bodybalance…) amb lâ??objectiu de descobrir i practicar exercici físic en una instalâ?¢lació esportiva municipal i, per aquells a qui agradi i tinguin interès, oferir la possibilitat de participar en un programa extraescolar dâ??exercici físic.
Aquí  podeu veure una selecció de les millors fotos.