1r premi a un vídeo realitzat per alumnat del centre de 2n de BTX

Avui 2/11/2011 sâ??han lliurat els premis alS treball realitzats durant el curs 2010-2011 dins del projecte: El nostre futur energètic. El nostre centre ha estat guardonat amb el 1r Premi de la categoria 1: Debat general. El premi és  per un  vídeo titolat:â??El vent, un isntrument de lâ??orquestra energèticaâ? que vàn realitzar un grup dâ??alumnes de 2n de Batxillerat ( Marta Martín, Samuel Nel·lo, Carolina Bartomeu, Laia Catasús, Elisabet Chiu, Pau Marín, Helena Rovira i Inés Sánchez) coordinadats per la professora Catalina Sureda.

Felicitats als premiats i que gaudiu del vídeo.