EL PROFESSORAT DE L’INSTITUT ESTÀ ÀMPLIAMENT MOBILITZAT PER A LA VAGA EDUCATIVA

Els pròxims dies 15, 16, 17, 29 i 30 de març hi ha convocada una vaga del sector educatiu a tota Catalunya. El professorat del Borràs, després d’una assemblea multitudinària el passat dimecres, està organitzant-se per participar en les diferents mobilitzacions i fer visible les seves reivindicacions. L’objectiu final és aconseguir que el Departament d’Educació escolti els professionals que entrem a les aules i posi per sobre de qualsevol altre interès la qualitat de l’educació dels nostres alumnes.

És una vaga convocada per tots els sindicats amb el suport de diverses federacions d’associacions de famílies. Els motius estan explicats a la nostra web i també a la dels sindicats.