L’alumnat de 4t entrega postals als sanitaris

Dijous 10 de desembre, els alumnes de 4t A i B de l’Institut Enric Borràs van anar a l’Hospital de Badalona per fer entregar de 150 postals de Nadal elaborades per ells mateixos al llarg d’aquestes últimes setmanes.

A l’acte d’entrega hi havien el Cap de formació, el Cap de trànsit d’ambulàncies de la Pau i un supervisor.

Es van mostrar molt agraïts i nosaltres ens vam sentir molt safistets per la feina realitzada.

Aquesta activitat s’emmamarca dins el servei comunitari del nostre institut. D’aquesta forma hem volgut donar les gràcies al servei sanitari per la gran feina que han fet i estan fent per combatre la COVID-19