Alumnat de 4t d’ESO participant al programa Fit Jove

El programa Fit Jove és un programa de promoció de l’exercici físic per a adolescents com a estratègia de prevenció del consum de drogues que actualment s’està implementant a 24 municipis de Catalunya.

Durant el passat mes de desembre i durant aquest gener l’alumnat de 4t d’ESO ha participat en la 1a fase del programa, on han fet un tastet d’activitats al gimnàs Eurofitness Llefià. Ara s’inicia la 2a fase, on es poden apuntar a aquest gimnàs amb una quota molt reduïda.

Aquí podeu veure algunes fotografies de les jornades que han viscut els/les diferents alumnes.