Intercanvi amb Bèlgica

Aquest curs 2016-17, els nostres alumnes de Batxillerat han realitzat un intercanvi amb l’Institut Broederschool Roeselare de Bèlgica. Els nostres alumnes van marxar del 7 al 13 de març de 2017, i els alumnes belgues ens van visitar del 20 al 26 d’abril de 2017.

Durant la nostra estada a Roeselare, els 13 alumnes del nostre institut van conviure amb els alumnes belgues i amb les seves famílies, van participar de les activitats del seu institut, i a més van visitar Bruixes, Ieper i Gant.

Al mes d’abril, els alumnes belgues ens van visitar del 20 al 26 d’abril, coincidint amb Sant Jordi. Van conviure amb els seus amics a casa seva, i van visitar Barcelona, Badalona i gaudir de la Diada de Sant Jordi.

Com que una imatge val més que mil paraules, aqui teniu un resum de les fotos i activitats que vam realitzar tots junts…