l’exposició alumnat de 2n d’ESO.

Benvolgudes famílies i benvolgut alumnat, us convidem a l’exposició que amb tanta il·lusió està organitzat l’alumnat de 2n d’ESO. Gràcies a la situació d’aprenentatge que estem treballant “Podem recuperar la festa de naps i cols?“, ens ha sorgit una idea molt bona i que ben segur despertarà també la vostra il·lusió: hem pensat a organitzar una exposició a la sala Mercè Paluzié amb la recopilació material de pares, mares, avis i àvies sobre la festa de naps i cols. La mostra també tindrà diverses seccions: receptes de cuina, dites populars, hemeroteca, l’evolució de la festa, etc.
El nostre objectiu és recuperar aquesta festa de la memòria col·lectiva i oferir-la com un regal a tot el poble. Tenim l’oportunitat d’explorar-la, comprendre-la i, el que és més emocionant, de compartir-la amb tots vosaltres i amb les generacions futures.
No només busquem reviure aquesta celebració, sinó que volem fer-ho amb un propòsit encara més gran. L’exposició que prepararem no només serà una oportunitat per aprendre sobre la nostra història i tradicions, sinó que també tindrà un impacte positiu a la nostra comunitat. Planegem fer taquilla inversa com a mitjà per recaptar fons destinats a un projecte amb valors molt importants: les colònies a la Vall d’Aran que farem el proper mes de juny. Us hi esperem a tots i a totes! Volem agrair la col·laboració de l’Ajuntament d’Arenys de Munt per la cessió de l’espai i les facilitats que ens han donat perquè aquest esdeveniment sigui possible,