Felicitats al nostre alumnat excel·lent!

excel·lencia

Des dels Departaments de Ciències Experimentals i Matemàtiques estem orgulloses i molt contentes perquè alumnes excel·lents del nostre institut han estat acceptats en programes externs i/o beques que s’ofereixen a nivell de Catalunya. En aquests programes s’ofereixen poques places i estan molt sol·licitades, fet que fa molt difícil aconseguir-ne una!

Programa Bojos per la ciència, 2 alumnes: Marc Martín Morilla i Francina Torrent Vila de 1r de batxillerat. La Francina Torrent ha entrat al programa de Supercomputació i en Marc Martín al de Bioquímica.

Programa Argó, UAB, pel treball de recerca, 2 alumnes: Francina Torrent Vila i Maura Antequera Mussoll de 1r de batxillerat. La Maura farà les pràctiques sobre Medicina: Què és i com funciona un nanofàrmac, i la Francina sobre Psicologia: “Paraules d’amor entre iguals en joves adolescents: Estudi idiogràfic de la primera relació romàntica i la construcció de l’adultesa”

Programa Joves i Ciència, 4t ESO: Mar Artigas Martori de 4t d’ESO. Consisteix en unes estades científiques aquests primers dies de juliol a Planes de Son on ella investiga sobre la Física de partícules, per ajudar a entendre els misteris de l’univers.

Per altra banda, hem de felicitar a l’Emma Aragüete de 2n d’ESO per haver arribat (per segon any consecutiu) a la final del Fem Mates’22.

També ens fa molta il·lusió destacar els alumnes que han tret a la Prova Cangur una puntuació dins del 3% de les millors puntuacions:

Pol Roura Moreno de 2n d’ESO

Roger Soler Galindo (que ha quedat el 20è de 3r) de 3r d’ESO

Roger Isern García de 3r d’ESO

Mar Artigas Martori de 4t d’ESO (amb una puntuació en el 0,72% de les millors puntuacions).

Felicitats al nostre alumnat excel·lent!