Copa Cangur 2023

El passat dia 19 de gener de 2023 catorze alumnes de l’Institut Domènec Perramon van participar a la primera fase de la Copa Cangur, un concurs matemàtic de resolució de problemes per a equips de centre, organitzat per la Societat Catalana de Matemàtiques. La seu d’aquest any va ser el Tecnocampus de Mataró, i l’institut hi va participar amb un equip per cada una de les categories: “Categoria cadet” per a alumnes de 1r i 2n d’ESO, i “Categoria Junior” per alumnes de 3r i 4t d’ESO.
Ambdós equips van passar una bona estona resolent problemes i enigmes matemàtics, competint contra 15 equips d’altres centres de la comarca. Els resultats van ser: 11a posició per l’equip de la Categoria Cadet i 2a posició per l’equip de la Categoria Junior, que va liderar el marcador durant la major part de la competició. El balanç final va ser molt positiu i de ben segur que l’any que ve hi tornarem a ser!