Minicongrés biofísica Universitat Vic

Aquest dimecres 22 de març 23, els alumnes de Ciències de 1r de batxillerat i de 4t d’ESO han participat al Minicongrés “La Biofísica i els virus”, dins els actes de la setmana de la Biofísica. La Gisela Sánchez i en Pol Ramos han presentat el treball fer per un grup d’alumnes de Biologia. Dues estudiants de doctorat també han presentat la seva recerca.
L’autor del llibre “Virus”, el Dr Albert Altés, ha fet la ponència començant amb l’origen de l’univers, passant pel sistema solar, fins arribar als bacteris i els virus. L’acte ha estat presidit per la Dra Marina Geli.

L’acte ha estat molt profitós amb informacions mèdiques molt actuals. És molt important el què mengem per la nostra salut. La microbiota ajuda al sistema immunitari.
Estem així intentant treballar les habilitats a l’hora de fer exposicions orals davant una audiència desconeguda. Aquests alumnes han rebut un certificat, com a reconeixement per la seva contribució i el nostre institut, un premi econòmic que revertirà en material de laboratori de Biologia. Us animem a totes a participar en aquests tipus de convocatòries per l’experiència que els hi suposa i per promocionar l’excel·lència entre l’alumnat.