FEEMCAT: el FEM Matemàtiques 2023

Benvolguda comunitat del Domènec Perramon,

Volem informar-vos que el 15 d’abril tindrem el privilegi de ser el centre amfitrió per un dels concursos de matemàtiques que organitza la FEEMCAT: el FEM Matemàtiques.

El FEM MATEMÀTIQUES és una activitat que s’organitza des de fa més de quinze anys i té la finalitat de contribuir a desenvolupar la competència matemàtica en tot l’alumnat de sisè de Primària i primer cicle de l’ESO. També permet intercanviar experiències i compartir propostes per part del professorat de les diferents comarques de Catalunya. A més, vol sensibilitzar la societat catalana en general sobre la necessitat de millora de l’educació matemàtica que afavoreix el desenvolupament personal i la integració social d’uns ciutadans i ciutadanes lliures i responsables.

Es tracta d’una activitat organitzada anualment per la FEEMCAT (Federació d’Entitats per a l’Ensenyament de les Matemàtiques a Catalunya) amb el suport del Departament d’Educació. Està dirigida a tots l’alumnat de sisè de Primària i primer i segon d’ESO dels centres escolars de Catalunya. S’organitza en forma de concurs i es desenvolupa en tres fases.

Durant la jornada del 15 d’abril es duran a terme diferents activitats de caràcter matemàtic (proves individuals, proves en grup, gimcana pel poble…), totes elles destinades a passar un dia divertit entorn de les matemàtiques. D’aquesta fase sortirà l’alumnat d’APaMMs participants a la fase Final.

Esperem que l’activitat tingui una bona acollida per l’alumnat i puguem gaudir d’una bona jornada!!