La Biblioteca del centre s’enriqueix amb noves novel·les gràfiques de mirada coeducadora

La biblioteca del nostre centre ha adquirit una nova col·lecció de llibres, especialment novel·les gràfiques, amb un fort component educatiu i transformador. Es tracta d’obres que conviden a reflexionar sobre la igualtat, els feminismes, la diversitat i la convivència, posant a l’abast de l’alumnat històries que trenquen estereotips i ofereixen mirades més obertes i inclusives.

Els títols han estat seleccionats seguint les recomanacions de la Maleta Coeducadora del Centre de Recursos Pedagògics de l’Alt Maresme, amb l’objectiu d’oferir eines de qualitat per treballar la coeducació a través de la lectura. Gràcies a aquesta iniciativa, el centre reforça el paper de la biblioteca com a espai d’aprenentatge, descobriment i creixement personal.

Aquesta nova col·lecció permet obrir horitzons a l’alumnat: les històries que contenen conviden a repensar rols de gènere, conèixer noves realitats socials i veure la lectura com una finestra cap a un món més just i igualitari.

Tots els alumnes poden gaudir d’aquests llibres:
– Durant les hores de Legiland, com a part de l’activitat acadèmica.
– Enduent-se’ls a casa, per gaudir-los amb calma i compartir-los amb família i amics.Amb aquesta adquisició, el centre reafirma el seu compromís amb una educació integral que fomenti valors de respecte, equitat i pensament crític, i que alhora faci de la lectura una experiència enriquidora, plaent i transformadora.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut