AJUDA PER FER LA COMANDA DE LLIBRES

Benvolgudes famílies,

si algú necessita ajuda per fer la comanda dels llibres. L’ AFA us pot donar un cop de mà el proper dijous 15 de juliol de 9,30 a 13,30h

Matriculació Batxillerat

Batxillerat

Matriculació ordinària: Del 12 al 16 de juliol de 2021

Documentació que cal presentar per la matriculació:

• 1 foto de l’alumne (mida carnet)
  • Fotocòpia DNI actualitzat
  • Comprovant de pagament del material i l’assegurança a La Caixa

ES16 2100 0437 43 0200129915  35€

RETORN LLIBRES (ecobooks)

Benvolgudes famílies i alumnes.
Us recordem que el proper divendres 2 de juliol és l’únic dia per retornar els llibres d’Iddink, es farà de forma presencial a l’institut.
Què heu de fer?

1. Obteniu el vostre albarà de recollida, que rebreu per mail o que podeu descarregar de la… Llegeix més»

Activitats de matemàtiques

Els alumnes de 2n d´ESO, en el marc de l´assignatura de matemàtiques, han construït un metre cúbic. Aquí podeu veure el procés de muntatge de les barres amb els acoblaments fets amb la impressora 3D del nostre institut.

A més a més, també s´han endinsat en el apassionant món dels fractals amb el dibuix del Triangle de Sierpinski.