Creativitat i textures: un viatge artístic a 6è amb Judith Scott

L’alumnat de 6è ha dut a terme recentment una enriquidora situació d’aprenentatge dins l’àrea d’Educació visual i plàstica, centrada en la figura de l’artista nord-americana Judith Scott. A través del descobriment de la seva obra i del seu procés creatiu, els i les alumnes han pogut aproximar-se a una manera molt personal d’entendre l’art, basada en l’expressió, la intuïció i l’experimentació amb materials.

Al llarg d’aquest projecte, els infants han explorat la seva imaginació i creativitat treballant amb una gran varietat de materials i textures. Cordills, teles, objectes reciclats i altres elements han estat protagonistes d’un procés en què cada alumne ha pogut investigar, provar i construir sense límits, donant valor al procés creatiu tant com al resultat final.

                                             

L’objectiu principal de la proposta ha estat la creació d’escultures inspirades en l’obra de Judith Scott. El resultat ha estat un conjunt de peces úniques, plenes de personalitat, que reflecteixen la diversitat d’idees i mirades del grup. Aquesta experiència no només ha fomentat la creativitat artística, sinó també l’autonomia, la confiança i el respecte per les diferents formes d’expressió.

 

Sens dubte, ha estat una activitat molt significativa que ha permès a l’alumnat connectar amb l’art d’una manera vivencial i inspiradora.

 

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut