Carnaval 2026

Durant la primera quinzena de febrer, l’escola es va omplir d’alegria, creativitat i molta música amb la celebració del Carnaval, que enguany va tenir com a fil conductor “Els Musicals”.

Al llarg de la primera setmana, les famílies van poder participar activament en la preparació de les disfresses, entrant a les aules per ajudar infants i docents en l’elaboració de la proposta de cada classe. Aquesta col·laboració va enriquir molt el procés i va convertir la preparació en una experiència compartida i molt especial.    

                

                         

La tarda de divendres 6 de febrer vam rebre la visita del Rei Carnestoltes i els seus ajudants, que van arribar amb molta gresca per llegir el pregó. Durant l’acte, també es van donar a conèixer les consignes per a la setmana següent, que prèviament havia decidit l’alumnat de 6è.

                                                             

Durant la segona setmana, cada dia al matí, l’alumnat de 6è anava per les classes per comprovar si alumnat i docents havíem complert amb les ordres del Rei Carnestoltes: dies amb pijama, cabells originals o amb roba gran van fer de la setmana una gran diversió. Durant les tardes es van organitzar diferents tallers: elaboració de màscares, creació d’instruments per a la rua i visionat del musical escollit, tot reforçant la temàtica d’aquest any i fomentant el treball cooperatiu i la creativitat.

       

La cloenda va arribar divendres 13 de febrer. Tot i que la pluja va obligar a modificar l’organització prevista, no va impedir que gaudirem plenament de la festa. Els infants d’educació infantil i primària van fer la desfilada al pati, on van poder lluir les seves disfresses davant del jurat, que va valorar l’esforç i la originalitat de cada grup i va decidir els premis corresponents.

       

         

                                                                 

Després d’esmorzar, tot l’alumnat d’infantil i primària va compartir una xocolatada i una estona de xerinola a les aules. Per tancar la celebració, les classes van rebre la visita del Rei Carnestoltes, que es va acomiadar fins l’any vinent i va fer l’entrega de diplomes.

Tot i que l’etapa de secundària no participa habitualment a  la rua i, per tant, el seu paper és menys visible durant la desfilada, cal destacar la seva implicació en la celebració. Part de l’alumnat va donar vida al Rei Carnestoltes i als seus ajudants, aportant entusiasme i sentit de l’humor als diferents actes. A més, van acompanyar els infants durant la desfilada i també van poder compartir la xocolatada amb la resta del centre, formant part activa de la festa.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>