Fem teatre a segon de primària.

Avui, els nostres petits artistes de segon han brillat amb la seva mostra de teatre! Preparar obres com “L’aneguet lleig” i “Les ratetes que escombraven l’escaleta” va molt més enllà de la diversió. Llegeix més»

Avui, els nostres petits artistes de segon han brillat amb la seva mostra de teatre! Preparar obres com “L’aneguet lleig” i “Les ratetes que escombraven l’escaleta” va molt més enllà de la diversió. Llegeix més»

La cantata de la Clika és un projecte impulsat per Les Cases de la Música que pretén generar afició per la música, treballar valors universals com la solidaritat, la comunitat o la diversitat i alhora estimular el ritme i la coordinació dels infants a través de coreografies senzilles.
En aquest enllaç podeu gaudir de la cantata de La Clika on han participat els nostres alumnes de segon de primària.

Avui els alumnes de Primer de Primària han viscut una experiència molt divertida i diferent!
Ens hem desplaçat fins al Poliesportiu Municipal de Bellvitge: Sergio Manzano fer una activitat especial amb pilotes gegants!
Ha estat una jornada plena de moviment, rialles i cooperació.
Ens encanta veure com els nens i nenes aprenen tot jugant i compartint moments com aquests!

Els alumnes de cinquè han participat en l’activitat “Toca Toca”, una proposta de percussió corporal amb música actual en català adreçada al cicle superior de primària, promoguda per “Fundació Casa de la música de l’Hospitalet”.
Després de treballar dues coreografies a l’aula, han mostrat el resultat en una trobada oberta al públic.
Ha estat una gran experiència musical per a tothom!

Els alumnes de quart hem participat en el congrés “Petits Talents Científics”, organitzat per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació i el CRP de l’Hospitalet.
Alguns representants de cada classe han estat els encarregats d’explicar davant de tot l’auditori l’experimentació que hem fet sobre les plantes.
Ha estat una gran experiència on hem après moltíssimes coses!

La setmana passada els nens i nenes de quart vam gaudir d’una jornada al CosmoCaixa.
A més de visitar el museu (com ens va encantar veure el capibara del Bosc Inundat!), ens vam endinsar a l’espai, vam observar a través dels microscopis i vam fer un taller de fenòmens elèctrics.
Que fantàstica és la ciència quan la podem descobrir en primera persona!

El passat dimarts 13 de maig, Obrador i Pedrera vam realitzar una sortida al Parc del Gallecs.
Vam contemplar tot el que la primavera ens proporcionava; vam olorar les flors, vam veure marietes i vam observar com les papallones dansaven entre les flors i fulles.
Vam passar un dia de primavera excel·lent i assolellat.

L’alumnat de sisè vam rebre una visita molt especial.
El pare del Ricard forma part de l’ONG @cohesionart i va venir a compartir una sessió amb el nostre alumnat, juntament amb un músic professional nadiu del Senegal.
Vam gaudir molt amb les dinàmiques proposades i va ser un plaer poder tocar instruments típics de l’Àfrica Occidental.
Una gran experiència!

Aquí teniu la publicació de la llista d’admissions i la llista d’espera de l’alumnat que ha escollit l’Institut Escola Pere Lliscart com a primera opció en la preinscripció per al curs 2025/2026. Si el vostre fill/a ha obtingut plaça, rebreu una trucada en el telèfon de contacte que vau posar a la sol·licitud de preinscripció oferint-vos cita per a formalitzar la matrícula durant el mes de juny i/o principis de juliol.
Llista d’alumnes preinscrits al centre.

El dilluns 7 d’abril, els nens i nenes d’I5 van fer un taller de Kapla.
El Josep i l’Albert ens van ensenyar tècniques per fer construccions ben altes i ens ho vam passar molt bé.
Mireu quines figures més xules van fer: un pont, dos ninots de neu, un nen i un gos.
Ara a practicar amb el Kapla que tenim a l’ambient de Pedrera.

Durant el primer trimestre, a la classe de català de primer de primària, vam fer una activitat molt enriquidora per treballar l’expressió oral. Llegeix més»
Avui les nenes i nens de les classes de quart hem anat a veure l’obra de teatre en anglès Billy Banjo de la companyia de teatre IPA Produccions.
Hem sortit molt contentes i contents perquè l’hem entès molt bé, hem cantat, hem cridat, hem ballat i fins i tot hem pogut pujar a l’escenari a ajudar el Billy a complir el seu somni.
Que fantàstic i màgic és el teatre!

El concurs de còmic i dibuix ha tornat a Collblanc-la Torrassa per vuitè any. En aquesta iniciativa, organitzada per la Coordinadora d’AMPAS-Endavant i el Centre Cultural del districte, els participants havien de crear un còmic on s’havia de veure reflectir diversos monuments o edificis emblemàtics del barri, en concret, Collblanc-La Torrassa.
La nostra escola va participar i va guanyar, un quart premi, una alumna de 6è A.

L’alumnat d’aula d’acollida de secundària ha portat la màgia de les històries a les aules de primària! Amb molta il·lusió, han explicat contes on les protagonistes són dones valentes, lluitadores i inspiradores. Llegeix més»

Quan un infant apila peces de fusta l’una sobre l’altra, no només està jugant: està experimentant, descobrint i aprenent. Les construccions en vertical són una gran eina d’aprenentatge que ajuda a desenvolupar la motricitat fina, la coordinació ull-mà i la concentració. Llegeix més»
Segueix-nos!