Posem “els cinc sentits”
Els nens i les nenes de 3r hem treballat els sentits mitjançats propostes d’aprenentatge. Durant cinc sessions , a cada taula de la classe es podia treballar un dels cinc sentits. En aquestes sessions , cada alumne havíem d’escollir quin sentit volíem treballar i, un cop a la taula, hem treballat de manera cooperativa amb la resta de companys que havien escollit el mateix sentit. Llegeix més»








