Les dissolucions són… solucions!

Una manera de modelar els coneixements i apropar les ciències a l’aula és mitjançant la indagació i l’experimentació científica. És per això, que des de l’assignatura de Física i Química ens fem preguntes que intentem donar resposta investigant.
El dimecres al matí, al laboratori, l’alumnat de… Llegeix més»









