Les nenes i nens de cicle inicial hem anat a fer la verema
Fa uns dies, amb l’arribada de la tardor, tots els nens i nenes del Cicle Inicial, vam fer la primera sortida d’aquest curs!
Vam anar a Can Montcau, on tenen unes uns camps de vinyes molt grans! Allà ens van explicar tot el que cal fer… Llegeix més»










