Tercera setmana, seguim!

Bon dia Illes!!

Aquí teniu la graella de les activitats de la setmana, veureu que hi ha una novetat, després parlem i us explico.

ÀMBIT PROPOSTA
PLANIFICACIÓ Les mestres hem pensat que és molt difícil organitzar-nos el temps, així que hem pensat que la primera activitat de totes i ,que també registrarem, serà omplir aquesta planificació setmanal.  Esperem que us ajudi a organitzar-vos la feina.  Ens ajudariau molt si en els mails que ens envieu sempre poseu a l’assumpte el número de l’activitat.

  1. Escriu la planificació setmanal, si cal pots anar fent canvis, hauria d’estar compartida al drive per poder veure les modificacions que aneu fent durant la setmana.
LINGÜÍSTIC-MEDI 2.1 Llegeix i marca les paraules clau del text “El pa”.

2.2 Respon aquestes preguntes,  després de la investigació feta la setmana passada i la lectura del document “El pa”.  Les respostes han de tenir una base i un vocabulari científic.

MATEMÀTIQUES Totes dues activitats cal fer-les en full de paper i regle.

3.1 Àrees iguals.

3.2 Desplegament del cub

ANGLÈS 4. Last week we celebrate a very special date: 23rd of April Saint George!

This week you have to watch this video

The video is without any text written.

You have to write a sentence explaining what is happening in each image (in total there are 7 images so you have to write 7 sentences).

You can do it like this:

Image 1:

Image 2:

Image 3:

Image 4:

Image 5:

Image 6:

Image 7:

CASTELLÀ 5. Siguiendo las instrucciones de la actividad podréis ver que tenéis que leer la noticia: La contaminación se reduce más de la mitad en Barcelona tras el estado de alarma” y realizar unos ejercicios relacionados con la información de la noticia.
ART 6.  Et repto a fer un “challenge” de ritme i moviment… Espero rebre el teu vídeo amb el repte assolit!
MOVIMENT 7. Activitats per estar ben actius i actives físicament.
VALORS 8. La setmana passada vam fer l’escolta i aquesta continuem amb el diàleg.
LECTURA 9. Seguim amb el tercer capítol del conte “Qui té un amic té un tresor”.
PLANIFICACIÓ I AUTOAVALUACIÓ 10. Planificat la setmana amb aquesta ajuda: Planificació setmanal CS. En finalitzar tot autoavalua’t: CM-CS Autoavaluació treball confinament, aquest arxiu pdf el pots descarregar donant-li a la fletxa i es emplenable una vegada estigui baixat al teu ordinador o tauleta. L’emplenes, el guardes i l’envies a la teva tutora.

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut