Tour de la Web

Sobre la pàgina principal:

Com està distribuïda la nostra web?

A la pàgina principal, trobem uns botons que dirigeixen a les diferents categories Infantil, Primària i ESO. També podem visualitzar i accedir als articles publicats recentment.

A banda d’això, tenim una barra lateral a l’esquerra, on podem trobar la pàgina actual, la informació del centre, l’accés al nostre Telegram, el calendari del centre, els tuits publicats al nostre compte de Twitter, enllaços educatius, etcètera.

Que puc trobar a les categories?

En el cas de la categoria Infantil, podem trobar l’accés a les categories de P3/4 i P5. A part d’això, podem trobar els articles que hi han a les subcategories P3/4 i P5, com bé poden ser els seus blocs.

A la categoria Primària podrem trobar la mateixa estructura que a la categoria Infantil, és a dir, tindrem accés a 1r/2n, 3r, 4t i 5è/6è, amb els seus respectius articles i els blocs.

A la categoria ESO tampoc canvia l’estructura, ni l’accés als diferents cursos ni els blocs. Com a diferència trobem que a les subcategories (1r, 2n, 3r i 4t) tindrem accés a les seves agendes escolars.

Com torno a la pàgina principal?

Per tornar a la pàgina principal, només cal fer clic al botó taronja amb el nom de Institut Escola Jacint Verdaguer.

Què haig de saber sobre les icones de la capçalera?

Clickedu

Quan fem clic al botó “clickedu”, a una altre finestra s’obrirà l’inici de sessió per l’accés al clickedu del centre.

Moodle

Quan cliquem el botó “moodle”, igual que al botó anterior, s’obre una nova finestra amb el moodle del centre.

Al fer clic en “cerca”, s’obre una caixa on permet escriure les paraules que vols cercar a la web, d’aquesta manera, si vols buscar una informació específica que no trobes, podràs fer-ho de manera senzilla i ràpida.

AFA

Quan fem clic al botó “afa”, ens dirigeix a la categoria AFA (AMPA), on podrem trobar diferent informació de l’AFA.

Nodes

Al fer clic a “nodes”, s’obre una pàgina on podrem veure els nodes/fòrums que hi han a la web. Els nodes són categories, on dins de cada una, ens permet publicar articles, accedir al fòrum o crear i accedir als documents del node.

Menú principal

Per utilitzar el menú principal és senzill, quan fem clic al botó “menú”, es desplega un índex de els continguts de la web, per anar als diferents apartats, només caldrà fer clic al text on volem accedir.

L’institut

A la part institut, trobarem informació més detallada del centre, com bé podria ser l’oferta educativa, la nostra història, on som, el projecte educatiu del centre, les normes de funcionament, la programació general anual, projecte lingüístic, projecte de direcció, l’equip humà i el nostre contacte.

Missió

A l’apartat missió trobem els vídeos de centre, els articles de pedagogia i les presentacions de centre.

Estudis

A estudis trobem accés a informació dels estudis i a les categories de cada curs.

Famílies

A l’apartat famílies, trobarem el calendari de reunions, butlletí SOM, els delegats de classe, i un nou accés a l’AFA.

Tots els fòrums

Aquí trobem un altre mode d’accés a tots els nodes de la web.

Recursos TIC

A recursos TIC tindrem uns petits passos a seguir per accedir al nostre Telegram.

Peu de pàgina

Al peu de pàgina trobem un altre cop la informació del centre i l’accés a les nostres xarxes socials.