Convocatòria ajuts de menjador escolar

Us informem que ja s’ha fet pública la convocatòria d’ajuts de menjador escolar.

El termini ordinari de presentació de sol·licituds serà del 22 d’abril al 12 de maig de 2024, ambdós inclosos.

La tramitació de l’ajut individual de menjador es farà de manera telemàtica a través de la web del Consell Comarcal de l’Alt Penedès www.ccapenedès.cat, apartat Serveis>>Ensenyament>Ajuts Menjador.

En cas d’incidència a l’hora de realitzar la sol·licitud online, els afectats poden enviar un correu electrònic adjuntant captura de pantalla del problema sorgit a suport@ccapenedes.cat. Per altres consultes sobre l’ajut de menjador: bequesmenjador@ccapenedes.cat

En breu es podrà trobar tota la informació d’aquesta convocatòria a la pàgina web del ConsellComarcal: www.ccapenedes.cat/Ensenyament.

Us adjuntem un resum i també una guia per tramitar l’ajut.

Resum beques menjador

Guia ajuts menjador