Les papallones volen per I3!

Ja fa dies que la primavera ronda i a l’aula d’I3… Una eruga amb moooolta gana ha arribat!

Vam llegir el conte de “l’eruga goluda”, que menja i menja sense parar! Menja tant que al final li fa molt mal la panxa i s’ha de posar a descansar dins la crisàlide. Quina sorpresa quan es desperta i s’ha convertit en una PAPALLONA!!!

Ens ha agradat tant el conte que hem volgut fer moltes papallones! Mireu quins colors més vius i quines cares més divertides 😉

A més, com que no parem de veure i parlar de papallones, hem après una cançó molt bonica per comptar papallones. Aquí la teniu per si la voleu cantar amb nosaltres:

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>