Ja fa dies que la primavera ronda i a l’aula d’I3… Una eruga amb moooolta gana ha arribat!
Vam llegir el conte de “l’eruga goluda”, que menja i menja sense parar! Menja tant que al final li fa molt mal la panxa i s’ha de posar a descansar dins la crisàlide. Quina sorpresa quan es desperta i s’ha convertit en una PAPALLONA!!!
Ens ha agradat tant el conte que hem volgut fer moltes papallones! Mireu quins colors més vius i quines cares més divertides 😉
A més, com que no parem de veure i parlar de papallones, hem après una cançó molt bonica per comptar papallones. Aquí la teniu per si la voleu cantar amb nosaltres:

