Aquest matí els infants dels grups d’I3 hem gaudit d’un dia de granja. L’autocar ens esperava a la porta de l’escola per portar-nos a propet de Reus. Allà hem esmorzat i jugat una estona només arribar. Després, hem pogut visitar tots els animals que viuen a la granja: tortugues, porcs, suricates, un cangur, cabres, una vaca, una alpaca i molts més! Fins i tot hem pogut veure com menjaven alguns, hem practicat com es muny una vaca i hem compartit una bona estona tocant les cabres, les ovelles i un pollet!
Per recarregar-nos d’energia, hem fet una pausa per dinar, beure molta aigua per fer passar la calor i, de nou, hem pogut jugar una estona més. A la tarda, hem descobert plantes que fan olor i podem fer servir per cuinar, fer colònia o, fins i tot, xiclets. Després, hem fet un tomb al trenet per acomiadar-nos de tots els animals de granja!
Finalment, hem tornat amb autocar cap a l’escola, on molts hem aprofitat per fer una migdiada després d’un dia de tantes aventures!


