La setmana passada els infants d’I4 i d’I5 vam sortir a observar els canvis que ens ha portat la tardor. I és que, ja fa uns mesos que ha arribat i ens ha acolorit el nostre entorn més proper.
Vam poder passejar entre vinyes tot observant com els pàmpols dels ceps han passat de ser verds a grocs i marrons, i pocs queden a les branques perquè han caigut. El raïm que encara penja s’asseca. Les oliveres no tenien olives i els garrofers no tenien garrofes.
Un veí de la zona ens va deixar entrar fins a la seva masia tota envoltada de vinyes i hort. Allà vam esmorzar tots junts tranquil·lament i vam dedicar una bona estona a fixar-nos en tot allò que podíem trobar a terra; elements naturals com pedres, cargols, glans, olives, branquetes… que cadascú va guardar en la seva capsa de tresors.
Agraïm molt l’acompanyament de les famílies i la generositat del Gerardo que ens ha deixat gaudir del seu tros fent possible aquesta sortida!





