PARTICIPACIÓ A LES OLIMPÍADES BEBRAS

A l’IE Coma-ruga hem participat a les Olimpíades Bebras que s’han portat a terme la setmana del 10 al 14 de novembre. Els cursos participants han estat de 5è a 4t de l’ESO. Ha estat una proposta molt interessant que no descartem que tingui continuïtat en edicions posteriors. 

Què és l’Olimpíada Bebras?

És un concurs català que busca nodrir, promoure i impulsar el pensament computacional a escoles i instituts de primària, secundària i batxillerat.

Qui ho organitza?

L’Olimpíada Bebras és una iniciativa conjunta de l’Olimpíada Informàtica Catalana, la Societat Catalana de Tecnologia i la Societat Catalana de Matemàtiques, amb el suport de la Facultat d’Informàtica de Barcelona (UPC) i la Universidad del País Vasco com a impulsors de Bebras a Catalunya i representants de Bebras al territori espanyol, respectivament.

350 escoles, 1000 mestres i més de 40.000 alumnes de Catalunya

En aquesta edició… 

Felicitem tots/es les participants del concurs: realment heu demostrat un gran domini del pensament computacional. I, amb això, volem fer una menció especial a l’alumnat que ha obtingut una puntuació especialment destacada:

CategoriaAlumnePuntuacióTop (%)*
Castor (5è i 6è de Primària, 10-12 anys)Angel Zirui1360.6
Castor (5è i 6è de Primària, 10-12 anys)Bruce Farriols1321.0
Castor (5è i 6è de Primària, 10-12 anys)Haroun Blanquero1084.4
Dent (1r i 2n d’ESO, 12-14 anys)Timonin, Iaroslav1003.9
Dent (1r i 2n d’ESO, 12-14 anys)Calle Acedo, Oliver974.9
Dent (1r i 2n d’ESO, 12-14 anys)Huguet Gómez, Lluís Francesc964.9
Escorça (3r i 4t d’ESO, 14-16 anys)Baños Limón, Júlia1200.8
Escorça (3r i 4t d’ESO, 14-16 anys)Parra Gasior, Dària1081.8
Escorça (3r i 4t d’ESO, 14-16 anys)Osorio, Alessandro Marshall1081.8

*Top de Catalunya: Aquest % es refereix a la classificació general de Catalunya.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>