Història

El curs 2020-2021 va ser l’inici del projecte de fusió entre l’escola Les Flandes i la S.I. Salvador Claramunt. Aquesta fusió neix de la necessitat de consolidar un projecte de llarg recorregut entre dos centre que des de la creació de l’institut sempre ha tingut una relació d’adscripció entre les dos institucions. L’alt percentatge d’alumnat que seguia aquesta relació d’adscripció en el seu itinerari formatiu facilitava l’opció de crear aquest nou centre.

El vincle entre els dos centres de col·laboració i algunes línies estratègiques en la seva planificació i objectius també facilitava aquesta opció de fusió. A partir d’aquest moment neix el nou projecte comú i únic que permetrà la consolidació d’un projecte educatiu únic en l’etapa 3-16 de l’aprenentatge de l’alumnat.