El dia 14 de maig els alumnes de la SIEI vam anar al Telepizza.
En Jordi ens va explicar com funciona el Telepizza i ens va explicar l’origen de la pizza Margarita que ve d’Italià i de la ciutat Nàpols. El nom de Margarita ve d’una princesa.
Ens vam dividir en grups de 2 persones per fer unes activitats i un dibuix. Per parelles anavem entrant a la cuina. En Jordi ens deia que havíem de fer. Primer rentar-nos les mans amb sabó i ficar-nos la gorra, per que no ens caigui cap cabell a la pizza.
Vam aprendre els passos per fer una pizza:
– Amassar la massa amb la farina per donar-li forma de rodona.
– Ficar la salsa de tomàquet i després formatge
– Posar els ingredients
Quan tots ja teníem muntada la pizza. En Jordi ens va fer entrar a tots a la cuina per veure el forn. Vam esperar nomes 5 minuts i ja teníem la pizza feta. Després ens vam tallar la pizza a triangles i la vam repartir entre nosaltres i les profes. Estaven boníssimes.
El Jordi ens tenia preparada una sorpresa ens vam donar un regal que eren un mitjons amb dibuixos de pizza, xuxes, 2 globus , una pissarra i un retolador per enganxar a la nevera.
Després vam fer un concurs de dibuix i als guanyadors li van donar una gorra i una guardiola pels diners.
Quan vam acabar de menjar les pizzes ens va dir que la Dina i el Yassine eren els guanyadors.
Ens va agrada molt. Tenim ganes de tornar.
De camí a l’Institut vam anar al Museu de la Festa.
Alumnat del SIEI





