Menjador

Des de l’escola considerem que l’estona de migdia és un espai educatiu que mereix un tractament específic i coherent amb el nostre projecte pedagògic.
Vetllem pel benestar de tots els infants al llarg de la seva escolaritat, per tant el migdia el cuidem amb el mateix amor i professionalitat que les altres franges del dia.
Els infants gaudeixen del temps compartit, del menjar responsable i adquireixen hàbits saludables.

L’Ajuntament té la concessió de la gestió del menjador i és qui contracta a l’empresa corresponent al servei, Cuina i Gestió, formada per un equip de monitoratge.

Horari: De 12:30h a 15h

Atenció a les famílies

Al menjador de l’escola: De dilluns a divendres de 9h a 10h

Al telèfon: 608 12 07 51

La coordinació és cabdal per a assegurar el bon funcionament d’aquest espai.

En cas de dubte sobre el funcionament general del menjador, suggeriments de millora, queixes que es detectin durant l’estona de dinar o amb les activitats que es realitzen durant l’espai de descans, adreceu-vos a la coordinadora.