Dies de crèdits de síntesi, història i projectes interdisciplinars

• L’alumnat de 1r, 2n i 3r d’ESO aprofundeix en diferents períodes històrics i mostren grans dots artístics, creatius i organitzatius.

Aquest dimarts ha tingut lloc la cloenda dels crèdits de síntesi de l’alumnat d’ESO amb una jornada per exhibir-se, gaudir i evidenciar la feina duta a terme al llarg de la setmana. Després de dies intensos de feina, part de l’alumnat del centre han descobert els projectes finals dels seus companys/es i han pogut practicar proves esportives de l’antiga Grècia, fer el gran torneig de l’Edat Mitjana i conèixer a fons totes les àrees de coneixement relacionades amb Leonardo Da Vinci, com a representant del Renaixement.

Mitjançant diversos projectes que estimulaven la creativitat dels nois i les noies, des de l’IE Els Tres Pins continuem proposant iniciatives destinades a establir vincles entre totes les etapes educatives, assegurant que l’aprenentatge segueixi sent rellevant i de gran valor pedagògic.