Darrera setmana d’activitats i aprenentatges a l’IE Els Tres Pins

• L’alumnat del centre vallromaní acaba el curs amb uns últims dies engrescadors i carregats de coneixements.

1st grade primary: amazing activity in our science project. We have planted seeds and observed the growth process of the plants. We loved it!

L’alumnat de 2n de primària, mentrestant, ha gaudit de l’últim experiment del projecte de medi sobre els materials i les seves característiques. Vam construir un vaixell i vam comprovar com surava a l’aigua! Va ser molt divertit!

Dimecres va venir l’Stuart McDonald a fer unes sessions teatralitzades en anglès sobre la història del cine. Els alumnes de 1r d’ESO i els professors ens ho vam passar d’allò més bé cantant bandes sonores de pel·lícules, responent preguntes sobre cine i representant una escena de Romeu i Julieta. Thank you, Stuart!